Μόδα είναι, θα περάσει(?)
Τα καλύτερα - και τα χειρότερα -  food trends.
Αμφίβολη διατροφική θεωρεία,  που βλάπτει την υγεία σου, ή μια τάση, που πατάει σε επιστημονικές βάσεις και επιδρά ευεργετικά στον οργανισμό σου;
Ακολουθεί αξιολόγηση των δημοφιλέστερων διατροφικών trend, διαιτών και προτάσεων της αγοράς των τροφίμων και δίνει τα προγνωστικά του για το μέλλον τους, για να ξέρεις ποια απ΄ αυτά αξίζει να τα υιοθετήσεις και ποια να αφήσεις πίσω ώστε να μην γίνεις ποτέ ...διατροφικό θύμα..

 

 

Μας αρέσουν...
1.Δημητριακά ολικής αλέσεως
Από τα πιο διαδεδομένα- τα κουάκερ, το καφέ ρύζι και το πλιγούρι, ως τα εξωτικά ακόμα για την χώρα μας μαυροσίταρο και κινόα, έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους από τα ράφια των σουπερμάρκετ και καταστημάτων με βιολογικές τροφές, ως τις trendy ταβέρνες. Η διαφορά των δημητριακών ολικής αλέσεως από τα «κοινά» δημητριακά είναι ότι είναι σε λιγότερο βαθμό επεξεργασμένα: και τα 3 μέρη του σπόρου τους αλέθονται μαζί, χωρίς να χάνεται το παραμικρό στοιχείο από τη σύσταση του, κάτι που προκαθορίζει και την εξαιρετική τους ευεργετική δράση στον οργανισμό.
2. Έλεγχος μερίδας
Αν αναρωτιέσαι μήπως οι μερίδες, που συναντάς σε μερικά εστιατόρια, προορίζονται για παιδιά να ξέρεις πως πρόκειται για νέο διατροφικό concept που φροντίζει για τη σιλουέτα και την υγεία σου.
3. Αποφυγή των trans λιπαρών
Τα συγκεκριμένα λιπαρά οξέα, που συγκαταλέγονται στην ομάδα των ακόρεστων λιπαρών υπάρχουν σε μικροσκοπικές ποσότητες στα γαλακτοκομικά προϊόντα, ωστόσο χρησιμοποιούνται ευρέως κατά την παραγωγή προϊόντων όπως  μαργαρίνες, γλυκά, μπισκότα και σνακ. Τα trans ή τα υδρογονομένα λιπαρά ενοχοποιούνται για πολλά προβλήματα υγείας: δαυξάνουν απλά τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης (LDL), αλλά συγχρόνως μειώνουν και τις ευεργετικές λιποπρωτεϊνες υψηλής πυκνότητας( HDLs), προκαλώντας διπλή βλάβη στις αρτηρίες. 4. Προβιοτικά
Ο όρος αναφέρεται σε μια ομάδα ζωντανών μικροοργανισμών - τα bifidobacteria είναι από τα πιο γνωστά του είδους- που περιέχονται σε κάποιες τροφές, όπως το ζωντανό γιαούρτι, και οι οποίες δεν καταστρέφονται κατά το πέρασμα τους μέσα από τη γαστρεντερική οδό αλλά, αντιθέτως, φτάνουν στο έντερο και συμβάλλουν στην πέψη, καθώς και σε πολλές άλλες λειτουργίες του οργανισμού.
5. Προϊόντα εμπλουτισμένα με βιταμίνες ή ιχνοστοιχεία
6. Τρόφιμα που μειώνουν την «κακή» χοληστερόλη
Τα δημητριακά, φρούτα και λαχανικά, τα καρύδια και τα αμύγδαλα είναι μερικές μόνο από τις τροφές που μειώνουν την κακή χοληστερόλη.

Άφησε τα πίσω....
1. Τρόφιμα με  «κρυμμένη ζάχαρη»
2. Δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες
3. Ωμοφαγία
4. Μονοδίαιτες
5. Lemon Detox