rice.gif

Το ρύζι είναι εξαιρετικό τρόφιμο μιας & εξαιτίας των θρεπτικών συσταικών που περιέχει συμβάλει στη διατήρηση της καλής μας υγείας.

 

 

 Καταρχάς αποτελείται από σύνθετους υδατάνθρακες, ειναι πλούσιο σε διαιτητικές ίνες που αφομοιώνονται αργά, επιτρέποντας στο σώμα για να χρησιμοποιήσουν την ενέργεια που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια μιας πιό μεγάλης περιόδου που είναι θρεπτικά αποδοτική.
Το ρύζι έχει τη χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, είναι πλούσιο σε κάλιο, βιταμίνες Β, θιαμίνη και νιασίνη.
Μια μέση μερίδα ρυζιού (50g) παρέχει ~ 11% των ημερίσιων αναγκών σε πρωτεϊνη.
Παρέχει μόνο 245 kcal, ενώ δεν περιέχει λίπος ή χοληστερόλη.
Είναι ελεύθερο γλουτένης άρα είναι κατάλληλο για όσους πάσχουν από κοιλιοκάκη, και αφομοιώνεται εύκολα από όλους. Ακόμα εξαιρετικότερη τροφή είναι το άγριο ρύζι.