weight loseΤο καλοκαίρι είναι προ των θυρών! όλοι αγωνιούν να χάσουν βάρος..όχι όμως & την λάμψη & την καλη διάθεση. Γίνεται? Βασίστε το διαιτολόγιο σας σε ποικίλα φρούτα & λαχανικά, ψάρι, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, ξηρούς καρπούς ανάλατους, προϊόντα ολικής αλέσεως βασισμένο στην ισχυρή δράση των αντιοξειδωτικών συστατικών των φρούτων, των λαχανικών του ελαιολάδου των ξηρών καρπών, της σοκολάτας & του ψαριού..
μετριάστε τις ποσότητες αλλά  όχι την ποιότητα στις επιλογές σας
προφυλάξτε την αποδόμηση των ιστών από αφυδάτωση & γήρανση του δέρματος με τα αντιοξειδωτικά & της υψηλής βιολογικής αξίας πρωτείνης που περιεχει η διατροφή σας


πρωϊνό: 1 γιαούρτι 0-2%+ 1κ.γλ μέλι+ 4-5αμύγδαλα ή καρυδια
ή 1ποτήρι φρέσκο χυμό από φρούτα εποχής+ 30γρ τυρί ανάλατο & χαμηλό σε λιπαρά+ 1φρυγανιά ολικής αλέσεως
δεκατιανό: 5 ξηρά δαμάσκηνα
μεσημεριανό:
1.   1μερίδα μακαρόνια ολικής αλέσεως+ 1φρέσκια ντομάτα τριμμένη+ 1κ.σ ελαιόλαδο+ 50γρ τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά
2.   Ανάμεικτη σαλάτα ρόκα, ντομάτα, κρεμμύδι, 5καρύδια, 30γρ τυρί ανάλατο χαμηλό σε λιπαρά+ 2φρυγανιές ολικής αλέσεως+ 2κ.γλ ελαιόλαδο
3.   1μερίδα φακές με 1κ.σ ελαιόλαδο+ 30γρ τυρί ανάλατο χαμηλό σε λιπαρά
4.   2αβγά ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι με πιπεριά, κρεμμύδι, μανιτάρια+ 1κούπα φρέσκια σαλάτα
5.   1 τσιπούρα ψητή + 2κούπες χόρτα+ 1κ.σ ελαιόλαδο
απογευματινό: 20γρ σοκολάτα ή 1μερίδα γλυκό του κουταλιού
βραδινό:
1.   1ντομάτα με 1αβγό βραστό & 2κ.γλ ελαιόλαδο & 1φρυγανιά ολικής αλέσεως
2.   1κούπα φράουλες με 1κ.γλ μέλι & 1γιαούρτι 0-2%
3.   1ντάκο κρητικό ολικής αλέσεως με ντομάτα & 5ελιές
4.   5αμύγδαλα, 5καρύδια, 5δαμάσκηνα & 5χουρμάδες αποξηραμένους
5.   1ποτήρι γάλα με ½ κούπα δημητριακά ολικής αλέσεως