Εκτύπωση
Εμφανίσεις: 4487

weight loseΤο καλοκαίρι είναι προ των θυρών! όλοι αγωνιούν να χάσουν βάρος..όχι όμως & την λάμψη & την καλη διάθεση. Γίνεται?

Προκειται για ενα διαιτολογιο βασισμενο στην ισχυρη δραση των αντιοξειδωτικών συστατικών των φρουτων των λαχανικων του ελαιολαδου των ξηρων καρπων της σοκολατας και του ψαριου..χαμηλο σε θερμιδες που ομως προφυλασσει απο αποδομηση των ιστων αφυδατωση κ γηρανση του δερματος λογω των παραπανω καθων και της υψηλης ιολογικης αξιας πρωτείνης που περιεχει

πρωϊνό: 1 γιαούρτι 0-2%+ 1κ.γλ μέλι+ 4-5αμύγδαλα ή καρυδιαή 1ποτήρι φρέσκο χυμό από φρούτα εποχής+ 30γρ τυρί ανάλατο & χαμηλό σε λιπαρά+ 1φρυγανιά ολικής αλέσεως
δεκατιανό: 5 ξηρά δαμάσκηνα
μεσημεριανό:

1.   1μερίδα μακαρόνια ολικής αλέσεως+ 1φρέσκια ντομάτα τριμμένη+ 1κ.σ ελαιόλαδο+ 50γρ τυρί κρέμα χαμηλό σε λιπαρά
2.   Ανάμεικτη σαλάτα ρόκα, ντομάτα, κρεμμύδι, 5καρύδια, 30γρ τυρί ανάλατο χαμηλό σε λιπαρά+ 2φρυγανιές ολικής αλέσεως+ 2κ.γλ ελαιόλαδο3.   1μερίδα φακές με 1κ.σ ελαιόλαδο+ 30γρ τυρί ανάλατο χαμηλό σε λιπαρά4.   2αβγά ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι με πιπεριά, κρεμμύδι, μανιτάρια+ 1κούπα φρέσκια σαλάτα5.   1 τσιπούρα ψητή + 2κούπες χόρτα+ 1κ.σ ελαιόλαδοαπογευματινό: 20γρ σοκολάτα ή 1μερίδα γλυκό του κουταλιούβραδινό: 1.   1ντομάτα με 1αβγό βραστό & 2κ.γλ ελαιόλαδο & 1φρυγανιά ολικής αλέσεως2.   1κούπα φράουλες με 1κ.γλ μέλι & 1γιαούρτι 0-2%3.   1ντάκο κρητικό ολικής αλέσεως με ντομάτα & 5ελιές4.   5αμύγδαλα, 5καρύδια, 5δαμάσκηνα & 5χουρμάδες αποξηραμένους5.   1ποτήρι γάλα με ½ κούπα δημητριακά ολικής αλέσεως