muscle mass 3Πολλές ώρες στο γυμναστήριο, έντονη προπόνηση, πολύ κούραση.. Και όμως οι μυς δείχνουν ακόμα άτονοι..


Μελέτες έχουν δείξει ότι η άσκηση μόνη της  συμβάλλει κατά 40% σ' ένα όμορφο σώμα..Αντίθετα με μια κατάλληλη διατροφή κερδίζουμε στο 100% το πολυπόθητο καλογραμμωμένο σώμα, με τους καλοσχηματισμένους μυς, απαλλαγμένο από το λίπος στις ζώνες της κοιλιάς ή των γλουτών.

Ακολουθεί ένα πρότυπο διαιτολόγιο σχεδιασμένο για άντρες που αφιερώνουν πολλές ώρες στην προπόνηση..

Πρωϊνά:

    1ποτήρι γάλα 1.5%+ 1φέτα ψωμί με μέλι+ 1φέτα ψωμί με 30γρ τυρί και 2ασπράδια αβγών+ 1ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη
    1ποτήρι γάλα 1.5%+ 1τοστ με τυρί και ζαμπόν γαλοπούλας βραστό+ 1ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη
    1ποτήρι γάλα 1.5%+ 60γρ δημητριακά ολικής αλεσεως+ 1ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη

Δεκατιανά:

    1μπάρα δημητριακών+ 1ποτήρι χυμό χωρίς ζάχαρη ή 2φρούτα
    1γιαούρτι 0-2%+ 1κ.γλ μέλι+ 5καρύδια+ 2φρούτα
    1γιαούρτι 0-2%+ 1μήλο+ 2κ.σ σταφίδες+ κανέλλα

Μεσημεριανά:

    1μερίδα κρέας λεμονάτο ή ψητό+ 1κούπα μακαρόνια νερόβραστα ή ρύζι ή 2μικρές πατάτες βραστές ή ψητές+ σαλάτα
    1μερίδα κοτόπουλο ψητό+ 1μερίδα τυρί χαμηλό σε λιπαρά+ 1φέτα ψωμί+ σαλάτα

Aπογευματινά
Γεύμα πριν την άσκηση
1ποτήρι χυμό φρέσκο ή 1μπανάνα
Γεύματα αποκατάστασης μετά την άσκηση:

    1ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά
    1γιαούρτι 2% με φρούτα και δημητριακά
    1φέτα ψωμί+ 2ασπράδια αβγών

 Βραδινά:

    1σουβλάκι με πίτα αλάδωτη, καλαμάκι χοιρινό ή κοτόπουλο, ντομάτα+ 1καλαμάκι χοιρινό ή κοτόπουλο + σαλάτα
    1 σαλάτα  Caesars με 1κ.σ sauce
    1σαλάτα του chef με 1κ.σ sauce
    Σαλάτα με 1τοστ με 1αβγό, 1φέτα ζαμπόν γαλοπούλας, μαρούλι, ντομάτα
    1κούπα ρύζι νερόβραστο+ 1γιαούρτι 0-2%+ βραστά λαχανικά
    1τόνο σε νερό+ λαχανικά+ 1κ.σ μαγιονέζα
    1ομελέτα με 2αβγά ολόκληρα, 2ασπράδια, 50γρ τυρί, μανιτάρια, πιπεριά+ σαλάτα+ 1φέτα ψωμί