Εκτύπωση
Εμφανίσεις: 3879

tiganitesΧωρίς γλουτένη (σιτηρά), αβγό & γάλα


Υλικά
110γρ καλαμποκάλευρο
250ml γάλα ρυζιού ή χυμό μπανάνας
1κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο
1/4 κουταλάκι του γλυκού αλάτι

Εκτέλεση
Βάζουμε το αλεύρι σε ένα μπολ και ανοίγουμε μια «τρύπα» στη μέση. Προσθέτουμε το γάλα ρυζιού ή το χυμό μπανάνας σιγά-σιγά και ταυτόχρονα συμπαρασύρουμε το αλεύρι προς το κέντρο του μπώλ. Όταν έχετε αναμίξει τη μισή ποσότητα υγρού, προσθέτουμε το λάδι και χτυπάμε καλά, κατά προτίμηση με ηλεκτρικό μίξερ. Αδειάζουμε και το υπόλοιπο υγρό, καλύπτουμε για 30 λεπτά.
Ζεσταίνουμε ένα βαρύ τηγάνι των 15 εκατοστών και ρίχνουμε λίγο λάδι. Κουνάμε το τηγάνι για να απλώσει. Αδειάζουμε μέρος του μίγματος αργά, κουνώντας ταυτόχρονα το τηγάνι με κλίση, ώστε να απλώσει σε ένα λεπτό στρώμα. Μόλις ψηθεί για μισό λεπτό, γυρίζουμε την τηγανίτα, ώστε να ψηθεί και από την άλλη μεριά. Έπειτα απλώνουμ την έτοιμη τηγανίτα πάνω σε ρολό κουζίνας . Στοιβάζουμε τη μια τηγανίτα πάνω στην άλλη. Το μίγμα επαρκεί για 5-6 τηγανίτες.
Μπορούμε να ετοιμάσουμε τις τηγανίτες και να τις καταψύξουμε για μια μόνο εβδομάδα. Τις ξαναζεστάνουμε για 6-7 λεπτά σε φούρνο που έχει προθερμανθεί στους 200oC.
Σερβίρουμε με μέλι, μαρμελάδα από τα επιτρεπόμενα φρούτα ή λεμόνι και ζάχαρη, αλλά και λαχανικά και κρέας ή κοτόπουλο.